Zmeňte svojho vnútorného kritika na spojenca s knižnou novinkou z vydavateľstva Grada | Dieťa.sk - Váš sprievodca svetom tehotenstva a rodičovstva

Zmeňte svojho vnútorného kritika na spojenca s knižnou novinkou z vydavateľstva Grada

Rozpoznajte skrytú silu svojho vnútorného hlasu a naučte sa, ako ju využiť vo svoj prospech!

Ethan Kross nie je len svetovo uznávaný vedec, ale aj výborný spisovateľ. Vo svojej knihe vysvetľuje, prečo je náš vnútorný hlas potrebný a naučí nás, ako ho dokážeme skrotiť. Skúma tiché rozhovory, ktoré vedieme sami so sebou, keď dúfame, že sa napojíme na svojho vnútorného kouča. Pomocou tejto knihy rozpoznáme skrytú silu svojho vnútorného hlasu a naučíme sa, ako ju využiť vo svoj prospech. Vnútorný hlas je prelomová a transformačná kniha, ktorú svet teraz potrebuje.

Všetci to poznáme. Keď vedieme vnútorný dialóg, podvedome dúfame, že sa napojíme na svojho vnútorného kouča, ktorý nás podporí a pomôže nám. Často je však realita úplne iná. Niekedy nám do toho začne rozprávať náš vnútorný kritik, ktorý sa správa ako náš najväčší nepriateľ, znižuje nám sebavedomie a vraví nám, že to, po čom najviac túžime, aj tak nezískame, lebo nie sme dosť dobrí.

Ethan Kross, oceňovaný psychológ, vo svojej prelomovej knihe Vnútorný hlas skúma tiché rozhovory odohrávajúce sa v našich mysliach. Vysvetľuje, ako tieto rozhovory formujú náš život, prácu a vzťahy, a radí, ako si hravo poradiť so stavmi úzkosti, zlepšiť si svoje fyzické a duševné zdravie a prehĺbiť vzťahy s druhými. Zároveň upozorňuje, že ak podľahneme negatívnemu a dezorientujúcemu vnútornému hlasu, môže to poškodiť naše zdravie, zhoršiť nám náladu, narušiť vzťahy a spôsobiť, že pod tlakom zlyháme.

Pomocou brilantnej argumentácie, odborného výskumu a množstva presvedčivých príbehov nám táto kniha dáva moc zmeniť najdôležitejší rozhovor: ten, ktorý vedieme sami so sebou.

O autorovi:

Ethan Kross je jedným z popredných svetových odborníkov, ktorí sa zaoberajú kontrolou vedomej mysle. Je uznávaným a oceňovaným profesorom, ktorý pracuje na top oddelení psychológie Michiganskej univerzity a na Ross School of Business. Pracuje ako riaditeľ Laboratória pre výskum emócií a sebaovládania. Ethan Kross sa pravidelne zúčastňuje na rôznych politických diskusiách v Bielom dome v USA a o svojom výskume rozprával v rôznych amerických televíznych médiách: CBS Evening News, Good Morning America, Anderson Cooper Full Circle a NPR Morning Edition. Jeho výskum bol spomenutý aj v novinách a magazínoch: The New York Times, The Wall Street Journal, The New Yorker, The New England Journal of Medicine a Science.

Recenzie:

„Na našom vnútornom hlase je niečo hlboko tajomné, dokonca úžasné, ako si prostredníctvom neho uvedomujeme, kto sme a čo si myslíme. Kross prichádza so skvelými tipmi, ako kontrolovať a skrotiť tento hlas…“
časopis New Yorker

„Ukázalo sa, že jeden z najdôležitejších rozhovorov, ktorý vedieme, je rozhovor sám so sebou. Ethan Kross skúma hlas, ktorý rozpráva v našej hlave, vysvetľuje, prečo je tam, a odhaľuje, ako sa môžeme naučiť spoliehať sa naň, namiesto toho, aby nám znižoval sebavedomie. Kniha Vnútorný hlas je majstrovský pohľad na ľudskú povahu.“
Chris Schluep, recenzia kníh z amazon.com

(PR)

Fullscreen Mode