výživa | Dieťa.sk

Tag "výživa"

Plnené rajčiny

Budeme potrebovať: 4 – 5 stredne veľkých zrelých rajčín, 3/4 šálky nahrubo nastrúhaného feta syru, 1/4 šálky nasekaných vykôstkovaných olív, 2 PL nasekanej čerstvej petržlenovej vňate, 2 PL nasekanej čerstvej

Plnená cukina

Budeme potrebovať: 1 väčšiu cukinu (asi 600 g), 2 strúčiky cesnaku, 2 cibule, 2 polievkové lyžice olivového oleja, 3 šampiňóny, 2 veľké rajčiny, 1 rožok, mleté čierne korenie, oregano, olej,

Aktuálne Dieťa č. 4 – 5/2022

Dieťa č. 4 – 5/2022 prináša aj tieto témy: Čo nového v diagnostike novorodeneckej žltačky? Predstavte si systém, ktorý dokáže do jednej sekundy detegovať, či má novorodenec žltačku – ochorenie,

Je rastlinná strava vhodná pre tehotné?

V našej spoločnosti naďalej prevláda mylná predstava, že strava tehotnej ženy musí obsahovať aj živočíšne produkty. Stanovisko americkej Akadémie výživy a dietetiky však uvádza: „Dobre zostavená vegánska, lakto-vegetariánska alebo lakto-ovo-vegetariánska

Ako si vyrobiť rastlinné mlieko

Na odľahčenie planéty i vlastnej peňaženky, zároveň na zlepšenie svojho zdravia skúste používať namiesto kravského mlieka rastlinné náhrady. Ak uprednostníte nákup v obchode, existuje celkom široká ponuka. Najekologickejšie kúpené mlieko

Čučoriedkový puding

Budeme potrebovať: 1 šálku čučoriedok (čerstvých alebo mrazených), 1 a 1/2 šálky dojčenskej vody, 1 polievkovú lyžicu (PL) ryže, 1 PL quinoy + môžeme pridať 2 PL mlieka (materského alebo